.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل راه و شهرسازی گیلان معرفی شد

طی مراسمی حجت شعبانپور به عنوان قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی گیلان معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس مراسم معارفه مدیر کل جدید راه و شهرسازی گیلان ظهر امروز در استانداری این استان برگزار شد.

سبحان‌الله علیپور مدیر کل سابق راه و ترابری گیلان در این مراسم گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد سه ساله خود در حوزه راه استان را ارائه داد.

مدیر کل جدید راه و شهرسازی گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: پست‌ها و مقام‌ها ماندنی نیست و طبق قرارهایی که با مدیر کل راه داشتیم، تصمیم گرفتیم در صورتی که هر کدام از ما مدیر کل راه و شهرسازی شد، دیگری در کنارش بماند و یاری‌اش کند.

حجت ‌شعبانپور با بیان اینکه قبول مسئولیت راه و شهرسازی کاری بسیار سخت و دشوار است، تصریح کرد: در این راستا همه باید همکاری و کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با کمک همکاران مسکن و شهرسازی و راه و ترابری شبانه‌روز در کار و فعالیت باشیم، ابراز داشت: در بحث مسکن مهر که در گیلان 100 هزار مسکن است، باید همه کمک کنند تا هر چه سریع‌تر و در وقت تعیین شده به اتمام برسانیم.

این مسئول با تصریح بر اینکه مردم در انتظار آماده شدن مسکن مهر هستند افزود: از استاندار گیلان می‌خواهیم دستور حرکتی فوق‌العاده در استان برای تمام دستگاه‌های اجرایی را صادر کنند تا پروژه مسکن مهر در شهریور سال 91 به اتمام برسد.

وی استفاده از تمام ظرفیت‌های استان را مورد تاکید قرار داد و خواستار همکاری و کمک در این راستا شد.

در این مراسم از تلاش‌های سبحان‌الله علیپور به عنوان مدیری موفق در بخش راه و ترابری گیلان قدردانی و حجت شعبانپور که مسئولیت مدیر کلی مسکن و شهرسازی استان را به عهده دارد، به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی و قائم مقام وزیر معرفی شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علوی 27 بهمن 1390
تبریک مارا بپذیرید
یک ساروی 28 بهمن 1390
تبریک فامیل های ساروی را نیز به پذیرید .
نا شناس 29 بهمن 1390
علي پور كجا رفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.